گالری مبلمان و فرش ولیعصر (عج)

فروش انواع مبلمان،فرش و....

گالری مبلمان و فرش ولیعصر (عج)

فروش انواع مبلمان،فرش و....

مشخصات بلاگ
گالری مبلمان و فرش ولیعصر (عج)
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
نویسندگان

10 ترفند دکوراسیون داخلی برای چیدمان منزل

شنبه, ۵ بهمن ۱۳۹۲، ۰۶:۰۶ ب.ظ

1.سقف‌های بلند همیشه جلوه با شکوه تری دارند . برای آنکه ارتفاع سقف بیشتر به نظر برسد ، چوب پرده را نزدیک به سقف نصب کنید و سعی کنید پرده نیز تا کف زمین آویزان باشد.

 
2. در صورت استفاده از چوب در دکوراسیون خانه ، حتی الامکان سعی کنید از طیف های مختلف رنگ آن استفاده کنید . استفاده از یک رنگ چوب ، فضای خانه را بسته و بی‌روح می‌کند .
 
3. رنگ‌ها به خانه عمق و وسعت می‌ دهند ، لذا حتی الامکان سعی کنید از رنگ‌های بی‌روح برای رنگ آمیزی دیوارها استفاده نکنید . در صورت داشتن چنین فضایی ، دیوارهای خانه را با تابلوها و تصاویرشاد یا با استفاده از وسایل رنگی تزئین کنید.

4.طول وعرض فرش یا قالیچه‌ای که برای پوشش کف در نظر می‌گیرید ، بهتر است حدود 50 تا 60 سانتیمتر از اطراف میز وسط مبلمان بیرون زده باشد .
 

 5 .مبلمان را به صورتی بچینید که در هر سمت از مبلمان  50 سانتی‌متر فضای خالی برای رفت و آمد  وجود داشته باشد . مبلها نباید به طور کامل به دیوارها بچسبند .

6  . قرار دادن کتاب‌ها به صورت مرتب روی میزهای عسلی یا میزهای کناری کاناپه‌ها حسی خوب و فرهنگی در محیط ایجاد می کند .
 
7 .کوسن‌ها وسایل تزئینی هستند که در زیباتر نمودن مبل‌ها بسیار موثر هستند . بهتر است تعداد محدودی کوسن روی مبلمان گذاشته شود ، زیرا استفاده زیاد از کوسن ، سبب می شود که زیبایی و رنگ و طرح مبلمان تحت الشعاع قرار گیرد .

8  . استفاده از آینه‌های بزرگ و زیبا به خانه روح و وسعت می دهد . بنابراین همیشه بخشی از خانه را برای قرار دادن آینه اختصاص دهید تا بدینوسیله از بازتاب نور و رنگ در فضای خانه لذت ببرید .


 9 .تعادل را در قرار دادن گل و گیاه  درخانه رعایت نمایید . استفاده بیش از حد از گل و گیاه فضا را بسته و دلگیر می‌کند . اگر علاقه‌مند به قرار دادن گل و گیاه در خانه هستید بهتر است فضای کوچکی را به این کار اختصاص دهید .

10 .هنگام خرید مبلمان ، فضای خانه را درنظر بگیرید . بطور کلی بهتر است مبلمان دو سوم از ف

ضای خانه را پرکند و یک سوم برای رفت و آمد خالی باقی بماند ، تا خانه کوچک و بی نظم به نظر نرسد.

منبع: http://www.sakhtemoon.com

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی