گالری مبلمان و فرش ولیعصر (عج)

فروش انواع مبلمان،فرش و....

گالری مبلمان و فرش ولیعصر (عج)

فروش انواع مبلمان،فرش و....

مشخصات بلاگ
گالری مبلمان و فرش ولیعصر (عج)
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
نویسندگان

دکوراسیون بهاری

يكشنبه, ۱۰ فروردين ۱۳۹۳، ۱۰:۴۲ ق.ظ

دکوراسیون بهاری● نکاتی درباره نوع چیدمان در فصل بهار
با توجه به این امر که با تغییر فصل، تغییراتی در دکوراسیون و شیوه چیدمان خانه‌ها صورت می‌گیرد، در ستون این هفته به چند نکته درباره دکوراسیون بهاری خانه‌ها می‌پردازیم. از نکات مهم دکوراسیون در فصل بهار، به وجود آوردن فضایی است که نشاط و آرامش فصل بهار را در خانه‌ها منعکس کند.
 

دکوراسیون بهار
▪ فضایی روشن خلق کنید
بهتر است با آغاز فصل بهار، روکش مبلمان، پرده‌ها و آن دسته از پارچه‌هایی را که بافت ضخیم(مانند: پشم، مخمل و...) دارند، تغییر دهید و از بافت‌های نازک و به رنگ روشن استفاده کنید تا فضایی بهاری و روشن خلق شود. استفاده از بافت‌هایی به رنگ روشن و با طرح‌های گلدار در این فصل بسیار مناسب است. پرده‌ها، روکش مبلمان و رومیزی‌ها را از بافت‌های بسیار نازک انتخاب کنید تا فضای وسیع و روشنی به وجود آورید.
▪ کفپوش‌ها را دوباره بررسی کنید
بسیاری از کفپوش‌ها تنها مناسب فصل سرد زمستان هستند و تنها در این فصل کاربرد دارند. با جمع‌آوری بسیاری از فرش‌ها و قالیچه‌ها می‌توانید فضای مناسبی را به وجود آورید. با آغاز فصل گرما و تجدید نظر در مورد کفپوش‌ها، می‌توانید دمای متعادلی را برای هوای اتاق فراهم کنید، چرا که بسیاری از کفپوش‌ها تنها در فصل سرد مورد نیاز هستند و در فصول گرم مورد استفاده قرار نمی‌گیرند. با افزایش دما می‌توانید بسیاری از کفپوش‌ها را جمع‌آوری و به جای آنها از کفپوش‌های نازک که به رنگ روشن هستند، استفاده کنید.
▪ تغییری در چیدمان مبلمان
اگر مبلمان خانه‌تان به‌گونه‌ای چیده شده‌است که حول محور شومینه قرار گرفته، بهتر است به سمت دیگری آن را بچینید. برای مثال جایی قرار دهید که دور از نمای شومینه قرار گیرد، مثلا به سمتی که روبه منظره حیاط باشد. اگر فضای کافی برای این کار ندارید، بهتر است که شومینه را تمیز کرده و داخل آن گلهای خشک قرار دهید.
▪ فضای بیرونی را به داخل خانه دعوت کنید
بهتر است که در فصل بهار، گل‌های خشک مخملی را برای فصل زمستان انبار کنید و گل‌های تازه را جایگزین آنها کنید. استفاده از گل و گیاه زنده در فضای داخلی در فصول گرم، حس مساعدی را به انسان‌ها منتقل می‌کند و باعث می‌شود که این احساس را داشته ‌باشید که بیرون از فضای خانه هستید. اضافه‌ کردن گل‌ها و گیاهان به دکور خانه باعث افزایش روحیه ‌اعضای خانواده و ایجاد حس نشاط و شادمانی در فضای داخلی منزل می‌شود. با افزودن فضای سبز به دکور منزل‌تان، می‌توانید احساس راحتی و شادمانی را به محیط منزل بیافزایید و همچنین باعث تکمیل دکوراسیون داخلی خانه‌تان شوید.
▪ تجدید نظر در چیدمان وسایل تزئینی
با به پایان رسیدن فصل زمستان و شروع فصل بهار، بهتر است در نوع چیدمان وسایل تزئینی هم تجدید نظر کنید و بسیاری از آنها را که تنها مخصوص فصل زمستان هستند، در داخل کمد‌ها انبار کنید. به هنگام چیدمان دوباره وسایل تزئینی بهتر است آن دسته‌ای که رنگ روشن دارند و کریستالی هستند استفاده کنید و از رنگ‌های تیره اجتناب کنید. استفاده از رنگ‌های شاد و تند در این فصل، حال و هوایی دیگری را به خانه منتقل می‌کند.
▪ الگوهای تیره را حذف کنید
با تغییر رنگ عناصر دکوراتیو تیره‌ای مانند وسایل تزئینی، روکش مبلمان و بافت پارچه‌ای پرده‌‌ها، می‌توانید فضایی کاملا شاد و بهاری به وجود آورید. با اضافه کردن بافت‌های طرح‌دار و روشن مانند استفاده از کوسن‌هایی با رنگ روشن و شاد، استفاده از گلدان‌های شیشه‌ای و کریستال و استفاده از وسایل تزئینی که رنگی روشن دارند، می‌توانید فضایی مناسب با فصل بهار را به وجود آورید.

روزنامه سلامت
ویرایش و تلخیص:آکاایران

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی