گالری مبلمان و فرش ولیعصر (عج)

فروش انواع مبلمان،فرش و....

گالری مبلمان و فرش ولیعصر (عج)

فروش انواع مبلمان،فرش و....

مشخصات بلاگ
گالری مبلمان و فرش ولیعصر (عج)
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
نویسندگان

۶ مطلب در فروردين ۱۳۹۳ ثبت شده است

اول اردیبهشت روز بزرگداشت سعدی شیرازی
شرح زندگی نامه سعدی
 
شیخ مصلح الدین سعدی شیرازی بی تردید بزرگترین شاعری است که بعد از فردوسی آسمان ادب فارسی را با نور خیره کننده اش روشن ساخت و آن روشنی با چنان تلألویی همراه بود که هنوز پس از گذشت هفت قرن تمام از تاثیر آن کاسته نشده است و این اثر تا پارسی برجاست همچنان برقرار خواهد ماند.
تاریخ ولادت سعدی به قرینه ی سخن او در گلستان در حدود سال 606 هجری است. وی در آغاز گلستان چنین می گوید:
«یک شب تأمل ایام گذشته می کردم و بر عمر تلف کرده تأسف می خوردم و سنگ سراچه دل را به الماس آب دیده می سفتم و این ابیات مناسب حال خود می گفتم:
در اقصای عالم بگشتم بسی      به سر بردم ایام با هر کسی
تمتع به هر گوشه ای یافتم        ز هر خرمنی خوشه ای یافتم
چو پاکان شیراز خاکی نهاد        ندیدم که رحمت بر این خاک باد
تولای مردان این پاک بوم برانگیختم خاطر از شام و روم
دریغ آمدم زان همه بوستان       تهیدست رفتن سوی دوستان
به دل گفتم از مصر قند آورند       بر دوستان ارمغانی برند
مرا گر تهی بود از قند دست       سخن های شیرین تر از قند هست
نه قندی که مردم به صورت خورند         که ارباب معنی به کاغذ برند»

  • مجید سعیدی نیا

آباژور و نقش آن در طراحی دکوراسیون
استفاده از آباژورها در طراحی دکوراسیون منزل دو هدف را برآورده می کند، اول این که آباژورها می توانند در تأمین روشنایی برخی از نقاط منزل نقش داشته باشند و در ضمن به عنوان یک شیء تزئینی نیز به کار می روند...
 

آباژور و نقش آن در طراحی دکوراسیون
دکوراسیون،دکوراسیون منزل،دکوراسیون خانه،دکوراسیون داخلی-آباژور و نقش آن در طراحی دکوراسیون
آباژورها انواع و اقسام مختلفی دارند. از مدل هایی با پایه های چوبی و کنده کاری شده گرفته تا پایه های فلزی و طرح های مدرن. کلاهک های آباژور نیز انواع مختلفی مانند پارچه ای، کریستالی و کاغذی دارند. این تنوع مدل موجب می شود که بتوان از آباژورها تقریباً در هر منزل و با هر نوع دکوراسیون استفاده کرد.مناسب ترین مکان در منزل برای قرار دادن آباژور، روی میزهای کوچک کنار مبلمان است. آباژورهایی که پایه بلند دارند را نیز می توان پشت مبل ها یا کاناپه های بزرگ قرار دارد.
راهروی ورودی منزل یا کنار در ورودی یک هال بزرگ نیز می توانند مکان های مناسبی برای قرار دادن آباژورها باشند.
آباژورهایی که حباب کریستالی دارند، زمانی که روشن هستند به دلیل انعکاس نور از درون کریستال جلوه زیبایی پیدا می کنند. کلاهک برخی از آباژورها هم از جنسی هستند که نور را از خود عبور نمی دهند اما زمانی که روشن می شوند قسمتی از دیوار پشت شان را به سمت بالا روشن می کنند. اگر برای تأمین روشنایی منزل از یک لوستر بزرگ و با لامپ های پرنور و متعدد استفاده نمی کنید، می توانید در گوشه و کنار اتاق آباژور بگذارید و از طرح های زیبای ناشی از انعکاس نور روی دیوار یا درون حباب لذت ببرید.
میز مطالعه یا مبل راحتی ای که معمولاً هنگام مطالعه روی آن می نشینید یا میزکار نیز به دلیل نیازی که به روشنایی بیشتر دارند از مکان های مناسب برای قرار دادن آباژور هستند. در این مکان ها بهتر است از آباژورهای فلزی و با طرح های مدرن استفاده کنید
ویرایش و تلخیص : آکاایران

  • مجید سعیدی نیا

یکی از محبوب ترین عناصر دکوراسیونی در طول زمان همواره وسایل آنتیک و عتیقه بوده و هست و این وسایل می توانند به دکوراسیون خانه شما هویت و اعتبار بخشند. استفاده از وسایل آنتیک مختلف در دکوراسیون مانند دیگر اقدامات دارای اصول خاص خود است. در این مطلب سعی داریم تا حد زیادی در خصوص نحوه استفاده از وسایل آنتیک در دکوراسیون جهت ارتقا و بهبود جلوه کلی خانه برایتان صحبت کنیم...
 
دکوراسیون داخلی با وسایل آنتیک و عتیقه

دکوراسیون،دکوراسیون منزل،دکوراسیون خانه،دکوراسیون داخلی-دکوراسیون داخلی با وسایل آنتیک و عتیقه
مبلمان عتیقه و وسایل دکوری عتیقه علاوه بر اینکه می توانند به دکوراسیون زیبایی و هویت ببخشند نوعی سرمایه گذاری محسوب می شوند زیرا بها و ارزش چنین وسایلی با مرور زمان بیشتر و بیشتر می شود. وسایل عتیقه و آنتیک را از فروشگاه های خاص و عتیقه فروشی ها می توان خریداری کرد البته شناخت وسایل عتیقه اصل نیاز به قدری مهارت دارد که می توانید هنگام خرید از یک فرد خبره کمک بگیرید.
هر یک از وسایل عتیقه تاریخچه و داستان های جالبی را در خود نهفته دارند اینکه چه کسی آن را ساخته است و در گذشته متعلق به چه فرد مهم تاریخی بوده اند و وسیله چه دوران و عصری را به خود دیده است می تواند یکی از جالب ترین رازهای نهفته در آن باشد. قیمت وسایل عتیقه به نسبت قدمت آن ها و جایی که در گذشته استفاده می شدند متفاوت است. در حقیقت هرچه قدیمی تر و اصیل تر باشند گرانترند.

  • مجید سعیدی نیا

 

دکوراسیون،دکوراسیون منزل،دکوراسیون خانه،دکوراسیون داخلی-بهترین رنگ برای اتاق خواب کدام است؟
نیاز انسان به خواب و استراحت برای تخلیه خستگی ها، تنش ها و فشارهای روزمره یکی از انکار نشدنی ترین نیازهاست که رابطه مستقیم با میزان سلامت، تندرستی، نشاط و موفقیت ما در زندگی دارد. کیفیت و کمیت خواب نقش بسیار زیادی در میزان رضایت ما از زندگی خواهد داشت. پیشنهاد می کنیم برای داشتن خوابی آرام و عمیق به توصیه های زیر عمل کنید.

● بهترین رنگ برای اتاق خواب کدام است؟
برای آنکه خواب بهتری را در اتاق خواب خود تجربه کنید بهتر است از رنگ های روشن کرم، کرم شکلاتی، سبز و قهوه ای روشن برای رنگ آمیزی دیوارهای آن استفاده کنید. این رنگ ها به شما کمک می کند تا به لحاظ روانی آمادگی بهتری برای خوابیدن پیدا کنید. بر اساس دیدگاه کارشناسان رنگ درمانی این رنگ ها به راحتی بر اعصاب انسان تاثیر آرام بخش گذاشته و به داشتن خوابی آرام و عمیق کمک می کند.

  • مجید سعیدی نیا

ساخت دیوار متحرک (پاراوان)
چگونه دیوار متحرک (پاراوان) بسازیم در شرایطی که خیلی از ما فکر خانه دار شدن یا اجاره خانه ای متناسب با بودجه مان هستیم، طبیعی است که زیاد دخالتی در طراحی و نقشه خانه محل سکونت مان نداشته باشیم
 

ساخت دیوار متحرک
. اما خب این دلیل نمی شود دست روی دست بگذاریم و فکر کنیم: «چقدر حیف که این اتاق کمی بزرگتر نیست!» یا «کاش می شد یک دیواری این وسط کشید» بله، مثلاً همین دومی، قبول کنید یک وقت هایی آدم به دو فضای مجزا احتیاج دارد که مثلاً یک اتاق بزرگ نمی تواند آن نیاز را برآورده کند، در این صورت حتماً لازم نیست که بفرستیم سراغ اوستا بنا و همکارانش تا مشکل مان حل شود، حتی لازم نیست به فکر خرید پارتیشن ها و دیوارهای کاذب چند ده هزار تومانی باشیم، آن دیوارهای نصف و نیمه و متحرک بعضی از این ادارات را دیده اید؟ بله داریم از دیوارک یا «پاراوان» صحبت می کنیم که شما می توانید با هزینه اندکی آن را مطابق با ذوق و سلیقه خودتان تهیه کنید. پس چهار قطعه پانل چوبی (فرقی نمی کند تخته سه لایی، فیبر یا هر جنسی که خودتان ترجیح می دهید) با ۹ عدد لولای ظریف و پارچه با رنگی متناسب با مبلمان و دکور اتاق تهیه کنید و از روی راهنمای ما پیش بروید.

  • مجید سعیدی نیا

دکوراسیون بهاری● نکاتی درباره نوع چیدمان در فصل بهار
با توجه به این امر که با تغییر فصل، تغییراتی در دکوراسیون و شیوه چیدمان خانه‌ها صورت می‌گیرد، در ستون این هفته به چند نکته درباره دکوراسیون بهاری خانه‌ها می‌پردازیم. از نکات مهم دکوراسیون در فصل بهار، به وجود آوردن فضایی است که نشاط و آرامش فصل بهار را در خانه‌ها منعکس کند.
 

دکوراسیون بهار
▪ فضایی روشن خلق کنید
بهتر است با آغاز فصل بهار، روکش مبلمان، پرده‌ها و آن دسته از پارچه‌هایی را که بافت ضخیم(مانند: پشم، مخمل و...) دارند، تغییر دهید و از بافت‌های نازک و به رنگ روشن استفاده کنید تا فضایی بهاری و روشن خلق شود. استفاده از بافت‌هایی به رنگ روشن و با طرح‌های گلدار در این فصل بسیار مناسب است. پرده‌ها، روکش مبلمان و رومیزی‌ها را از بافت‌های بسیار نازک انتخاب کنید تا فضای وسیع و روشنی به وجود آورید.
▪ کفپوش‌ها را دوباره بررسی کنید

  • مجید سعیدی نیا