گالری مبلمان و فرش ولیعصر (عج)

فروش انواع مبلمان،فرش و....

گالری مبلمان و فرش ولیعصر (عج)

فروش انواع مبلمان،فرش و....

مشخصات بلاگ
گالری مبلمان و فرش ولیعصر (عج)
تبلیغات
Blog.ir بلاگ، رسانه متخصصین و اهل قلم، استفاده آسان از امکانات وبلاگ نویسی حرفه‌ای، در محیطی نوین، امن و پایدار bayanbox.ir صندوق بیان - تجربه‌ای متفاوت در نشر و نگهداری فایل‌ها، ۳ گیگا بایت فضای پیشرفته رایگان Bayan.ir - بیان، پیشرو در فناوری‌های فضای مجازی ایران
نویسندگان

۱۰۷ مطلب توسط «مجید سعیدی نیا» ثبت شده است


ویلاهای تفریحی چه در مناطق سرد وکوهستانی باشند وچه در ساحل دریا ودر هوای شهری,فضایی برای استراحت و دورشدن از استرس وشلوغی به شمار می روند.بنابراین مبلمانی که برای ویلاها در نظر می گیرید باید آرامش و آسایش شما را فراهم کنند.اگر ویلایی کوهستانی دارید بهتر است از عناصر دکوراسیونی گرم وطبیعی برای چیدمان آن استفاده کنید.در چیدمان مبل در ویلای کوهستانی رنگ وبافت مبلمان را کم وبیش خنثی,طبیعی و خاکی انتخاب کنید.مبلمانی که به رنگ های طبیعی نزدیکند و بافت هایی چوبی,سنگی و پرداخت نشده دارند برای این ویلاها مناسب است.

  • مجید سعیدی نیا

سالن پذیرایی آینه تمام نمای خانه شماست,آینه ای که می تواند تصویر میزبانی شما را برای همیشه در ذهن مهمان تان ماندگار کند.برای زیبایی بیشتر منزلتان پیشنهاد ما به شما انتخاب مبلمان کلاسیک و استفاده از دکوراسیون کلاسیک است.
برای پذیرایی منزلتان,مبل کلاسیک ظریف انتخاب کنید.چوب یک آیتم مهم در دکوراسیون به حساب می آید,دقیقا به همین دلیل است که به استفاده از مبلمان استیل که ترکیبی از چوب و پارچه هستند در پذیرایی تاکید می شود,اما اینکه سراغ مبلمان استیل با چوب پرکار بروید یا مبلمانی که منبت کاری و خراتی های ظریف دارند یک انتخاب کاملا شخصی و وابسته به سلیقه شماست.اما پیشنهاد ما انتخاب مبلمانی با ساختار چوبی ظریف و خراتی هایی با همین ویژگی است.

  • مجید سعیدی نیا

خانه تکانی پاییزی با پایان یافتن تابستان و آغاز فصل پاییز، خانه تکانی نیمه دوم سال نیز شروع می شود، این رسم سالیان سال است در بین ما ایرانیان رواج داشته و به همین جهت هر شش ماه یکبار تحولی در خانه هایمان انجام می دهیم، البته این خانه تکانی در پایان سال به صورت اساسی صورت می گیرد.


                          


 ولی در نیمه سال، محدود به محیط هایی از جمله انبارها و کمدهای لباس می شود، زیرا باید با تغییر فصل وسایل و پوشاک مربوط به فصل قبل را جمع آوری کرد.

  • مجید سعیدی نیا


نکات ایمنی در خانه و آشپزخانه - نظافت به قیمت از دست دادن سلامت؟


قرار است خانه تکانی با از بین بردن آلودگی ها برای تندرستی ما مفید باشد ولی اگر نکته هایی را رعایت نکنیم بیماری و درد بسیاری در انتظار ماست.
کارهای بسیار سنگین مانند بلند کردن اجسام سنگین باعث می شود تا ستون فقرات حالت طبیعی خودشان را از دست بدهند و خمیده شوند و خطرات جبران ناپذیر را نیز برای ما به وجود بیاورد.

شست شوی فرش های ماشینی و دستی باعث می شود تا پوست دست حالت سختی پیدا کنند و ظرافتش را از دست بدهند.

خانه تکانی و بلند کردن اجسام سنگین در کوتاه مدت باعث خستگی می شود و احتمال بیرون زدن دیسک و آسیب دیدن ستون فقرات زیاد می شود.

  • مجید سعیدی نیا

هر خانم
خانه داری تلاش می کند خانه اش تمیز و عاری از هرگونه آلودگی باشد. اما باید راهی آسان برای تمیز کردن خانه که وقت گیر هم نباشد، پیدا کرد.
به گزارش «Readers digest»، هرچه تمیزکاری به دفعات بیشتری تکرار شود، تجمع کثیفی کمتر خواهد بود و کار نظافت را در کوتاه ترین زمان ممکن می توان انجام داد.توجه داشته باشید.
تمیزکاری ۱۵ دقیقه ای روزانه

برای یک برنامه تمیزکاری معمولی بیشتر از ۱۵ دقیقه وقت اضافه نیاز ندارید به شرط این که همیشه و مرتب کارهای منزل را انجام داده باشید.

۱- تخت خواب را مرتب کنید.
۲ - لباس های کثیف را درون سبد قرار دهید. بدون صرف وقت زیادی، تمام اتاق ها را سرکشی کنید و همه وسایل را سرجای خود قرار دهید.
۳ - میز آشپزخانه را دستمال بکشید.
۴ - ظرف ها را جابه جا کنید.

تمیزکاری هفتگی

  • مجید سعیدی نیا

در روزگار مادربزرگ‌های ما، نوعروسان و تازه‌دامان زندگی خود را با میز غذاخوری شروع می‌کردند که با صندلی‌های پیرامونش در هماهنگی کامل بود و نیازی نبود که به چیدمان آن‌ها فکر کرد. نه تنها کسی خیلی به این مسئله اهمیت نمی‌داد بلکه انتخاب‌های موجود در بازار هم زیاد نبود.

اما امروز انتخاب میز غذاخوری و صندلی‌های آن که چیدمان و هماهنگی خاصی دارند بسیار متداول است. پس پیش از این‌که صندلی‌هایی برای میز غذاخوری خود بخرید، مطمئن شوید که با میز، اتاق، و حتی ابعاد مهمانان شما هماهنگ هستند.


طراحی

اگرچه امروزه ست‌کردن صندلی‌های سنتی با میزهای غذاخوری معاصر و برعکس بسیار مد است، اما سعی کنید وسایلی را پیدا کنید که دارای عناصر طراحی مشترکی هستند. اگر پایه‌های میز منحنی است، صندلی بخرید که پایه‌های آن نیز منحنی است یا روکش صندلی‌ها دارای چنین طرحی است.

  • مجید سعیدی نیا

 


                                                                               بسمه تعالی

به اطلاع ورزشکاران عزیز میرساند مجموعه فرهنگی ورزشی اسبـــواسپــــرت اولین دوره ازمسابقات خود را به مناسبت هفته دفاع مقدس با همکاری پایگاه مقاومت شهدای اسبوکلا در رشته های زیر برگزار می نماید.

1ـ سرعت ،قدرت ،استقامت (بلند کردن کنده ، لیفت ، حمل چمدان)
2ـ فوتبال دستی (تک و دونفره)
3ـ بیلیارد
4ـ پینگ پنگ
5ـ دارت
6ـ دوچرخه سواری
7ـ دومیدانی
8ـ طناب کشی (هفت نفره)

لذا ازشما ورزشکاران عزیز دعوت میشود برای شرکت وثبت نام در مسابقات به مجموعه ورزشی اسبواسپرت مراجعه کرده ویا با شماره های 09112546136 ـ  09374977050 (سعیدی نیا) تماس حاصل فرمایید.
مهلت ثبت نام :1393/06/20
مکان : اسبوکلا،خ شهدا، مجموعه فرهنگی ورزشی اسبو اسپرت

منبع : اسبو اسپرت

  • مجید سعیدی نیا
  • مجید سعیدی نیا

سفید نشانی از معصومیت است و مشکی همیشه نشانه قدرت بوده است و جلوه‌ای از شکوه و جلال به محیط خانه شما می‌بخشد. برای استفاده از ترکیب سفید و مشکی، ایده‌ها و پیشنهاد‌های جذابی داریم.
 رنگ مشکی در هر حوزه‌ای مانند طراحی لباس، رنگی پرکاربرد و فراگیر است ولی برای طراحی فضاها و دکوراسیون محیط چندان استفاده نمی‌شود چون رنگ مشکی، حس رعب و وحشت دوچندانی در محیط ایجاد می‌کند؛ مگر اینکه با رنگ متضاد دیگری مثل سفید در کنار هم قرار بگیرند. ترکیب سفید و مشکی، می‌تواند خانه‌ای رؤیایی برای شما فراهم کند چون سفید نشانی از معصومیت است و مشکی همیشه نشانه قدرت بوده است و جلوه‌ای از شکوه و جلال به محیط خانه شما می‌بخشد. برای استفاده از ترکیب سفید و مشکی، ایده‌ها و پیشنهاد‌های جذابی داریم.

کوسن های معجزه گر


  • مجید سعیدی نیا

ایران مطلب : اگر می‌خواهید کاناپه‌ای خوب از لحاظ اندازه، رنگ و زیبایی بخرید، اندکی تأمل کرده، مطلبی را که در زیر آمده بخوانید. شاید پیش از خرید، در انتخاب کاناپه مناسب کمکتان کند.

  • مجید سعیدی نیا